Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Nabídka volného místa již není aktuální.

Město Duchcov nabízí v obci Duchcov volnou pracovní pozici "Ostatní úředníci jinde neuvedení". Jedná se o práci na úvazek. Nástupní mzda je 17360 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice (doplněk): Ostatní úředníci jinde neuvedení
(Referent sociálních věcí)
Obor(y): Administrativa
Obec: Duchcov
Mzda: 17360 Kč
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovněprávní vztah:
Adresa pracoviště:
Městský úřad DUCHCOV
nám. Republiky 20
419 01 Duchcov

Další informace o volném místu

Nástup možný IHNED
Úředník odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu v Duchcově
Doba trvání: pracovní poměr na dobu určitou - po dobu trvání mateřské a rodičovské dovolené
Platová třída 9. V souladu s NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě

Předpoklady:
a) státní občan České republiky,
b) cizí státní občan, který má v České republice trvalý pobyt,
c) dosažený věk min 18 let,
d) způsobilost k právním úkonům,
e) bezúhonnost,
f) ovládání jednacího jazyka (český jazyk),
g) předpoklady pro výkon správních činností.

Požadavky:
a) středoškolské vzdělání
b) znalost práce s výpočetní technikou,
c) znalost regionu,
d) schopnost analytického a koncepčního myšlení,
e) ochota dále se vzdělávat,
f) umění jednat s lidmi.

Další vhodné předpoklady:
a) délka praxe na úseku státní správy nebo samosprávy,
b) vzdělání v oboru sociální práce

Zájemci podají písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
f) datum a podpis uchazeče.
(vzor přihlášky uveden na www.duchcov.cz)

K přihlášce je nutné přiložit:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky se přijímají v termínu do 22.2.2018 do 15.00 hodin a to:

a) osobně v podatelně MÚ Duchcov (informační oddělení), přízemí budovy nám. Republiky 5, Duchcov
b) písemně na adrese: Město Duchcov, organizační odbor, nám. Republiky 5, P.O.Box 21 a, 419 01 Duchcov.
S označením na obálce: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - OSVaZ

O výsledku budou všichni uchazeči písemně informováni.

Kontakt na zaměstnavatele

Ing. Renata Kounovská, MBA

Rozšiřte nabídku práce dál


Poslední změna nabídky volného místa: 3.2.2018
Zhlédnuto: 32×